ABN AMRO

Een overzicht van de uiteenlopende opdrachten die wij voor ABN AMRO uitvoerden.

E-mailmarketing

ABN AMRO had de wens de e-mailmarketing activiteiten uit te breiden en verder te professionaliseren.
Linda ontwierp daarop de algemene nieuwsbrief, de template voor commerciële mails en de mail met 'huishoudelijke mededelingen' (Service-mail). Verder stak zij de nieuwsbrief voor beleggers (Stockwatch) in een nieuw jasje.

Algemene nieuwsbrief

Maandelijkse verschijning gericht op nieuwsvoorziening en retentie.

Service-mail

De service-mail met daarin huishoudelijke mededelingen.

Commerciële mail

De commerciële mail heeft één boodschap, leest als een brief en spreekt een selectie van database- en profielgedreven klanten aan.

Stockwatch

De nieuwsbrief voor beleggers.

iPhone apps

De ABN AMRO Locator was de eerste iPhone app van ABN AMRO, met deze app zijn vestigingen en geldautomaten te localiseren.
Linda ontwierp voor deze app de visuele stijl en zette daarbij ook een style guide neer voor eventueel volgende apps.



Wereldweken

Voor de campagne 'Wereldweken' ontwierp en bouwde Linda een Flash applicatie. Met de wereldweken stelt ABN AMRO haar internationale netwerk open voor het midden- en kleinbedrijf. De Flash applicatie geeft een duidelijk overzicht van de landen die het onderwerp zijn van de verschillende evenementen.

Een nieuw intranet

Bij het samengaan van Fortis en ABN AMRO was ook een nieuw intranet nodig.

Jaco werkte, in opdracht van Informaat, aan dit project mee door hiervoor de front-end code te maken.